0 oy
231 göst.
21 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (35 puan) sordu
Merhaba 23 haftalik hamileyim 2 gundur sol kasıkta yanma ve sızı hissi var dün kontrl gttim bebegim iyiydi doktorada sormayi unuttum normal bir durum mu 
Gebelik haftası 23

1 cevap

0 oy
21 Aralık 2023 (518 puan) cevapladı
Ara ara olup bir süre sonra geçiyorsa normaldir. Bende de bazen oluyor sonra geçiyor. Sanırım rahim genişlerken oluyor. Kanama, bel ağrısı, regl ağrısı gibi şeyler eşlik etmiyorsa endişe etme. 
21 Aralık 2023 (35 puan) yorumladı
Yok cok sukur tesekkur ederim  cevp verdiginz icin..
22 Aralık 2023 (518 puan) yorumladı
Rica ederim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 387 göst.
0 oy
1 cevap 285 göst.

1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...