0 oy
196 göst.
21 Aralık 2023 Doğum kategorisinde (118 puan) sordu
2.gebeliğim. ilki 39+1 de doğdu oğlum. Bu oğlum 39+2 olduk hala tık yok .2. Gebelik daha çabuk olur derler bir de . 2

Gebeliği olan ve daha geç doğuran var mı 
Gebelik haftası 39+2

1 cevap

0 oy
21 Aralık 2023 (1,238 puan) cevapladı
Normal doğum ise 41 kadar uzayan dogumlar var canım olsun vaktini bekliyodur
21 Aralık 2023 (118 puan) yorumladı
Hakkımızda hayırlısı o  vakit ;)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 821 göst.
6 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurlu01 (53 puan) sordu
0 oy
6 cevap 398 göst.
0 oy
0 cevap 156 göst.
0 oy
6 cevap 519 göst.

1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...