0 oy
314 göst.
21 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (81 puan) sordu
Merhaba kızlar. Size bir sorum olacaktı. Ben hastaneye gittim ileri derecede enfeksiyon çıktı idrar yolunda sizce bunun için yatış yapmama gerek var mı?
Gebelik haftası 29

1 cevap

0 oy
21 Aralık 2023 (611 puan) cevapladı
21 haftalık ikizlerimi idrar yolu enfeksiyonu yüzünden kaybettim. Bence ihmal etmeyin Dr yatış verdiyse dinleyin 
21 Aralık 2023 (81 puan) yorumladı
İşin değişik yani doktorlar yatış vermiyor ve ben çevirmekten yemek yiyemiyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 347 göst.
0 oy
0 cevap 239 göst.
2 Haziran 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Emieyusuf81 (268 puan) sordu
0 oy
2 cevap 289 göst.
4 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aysglcftci (47 puan) sordu
0 oy
0 cevap 189 göst.

1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...