0 oy
111 göst.
20 Aralık 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (53 puan) sordu
Kızlar 39+6 hamileyim cuma günü yatış yapacam ve grip oluyorm hizli atlamami saglicak yöntemleriniz var mi çok acilll

1 cevap

0 oy
20 Aralık 2023 (110 puan) cevapladı
Ayy çok geçmiş olsun valla ben acile gittim geçenlerde senin gibi hastalanınca bir serum yaptılar akset diye antibiyotik de vermişti kadin doğum doktorum yedim içeriyi ısıtıp kendimi terlettim sonrada hızlıca duş alip geri yataga girdim sen 2 defa yap belki hemen toparlanırsin 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 113 göst.
11 Mayıs 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Xyzz (686 puan) sordu
0 oy
2 cevap 183 göst.
0 oy
1 cevap 290 göst.

1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...