0 oy
415 göst.
31 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (758 puan) sordu

Merhaba arkadaşlar 18 haftalık hamileyim kaza yaoacakken eşim fren tuttu ve ben çok korktum heyecanlandım. Bebeğime bı şey olmuş mudur?

Gebelik haftası 18

5 Cevap

0 oy
31 Ocak 2019 misafir cevapladı

İnsallah bisi olmamstr icini rahat tut demekten baska bsi gelmez elimizden. En iyi cevabi bu sekilde doktorun verir. 

31 Ocak 2019 (758 puan) yorumladı
Inşallah teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
31 Ocak 2019 (72 puan) cevapladı

Ben kaza yaptım arabayla birşey olmadi sukur tabi doktora kontrole gittim kaza yaptım dedim 

31 Ocak 2019 (758 puan) yorumladı
Ya 3 gün önce kontrol amaçlı gitmiştim ama bu olay dün oldu doktor da 1 ay sonra gel demişti ama gitsem iyi olacak stresi beni yordu dünden beri onu düşünüyorum
0 oy
31 Ocak 2019 misafir cevapladı

Doktora danısmalısın canım Allah korumus

0 oy
31 Ocak 2019 (1,654 puan) cevapladı
Doktora git canim için rahat etsin 
0 oy
31 Ocak 2019 (541 puan) cevapladı

İnşallah bişey olmamıştır canım canını sıkma doktoruna danış 

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 529 göst.
0 oy
4 cevap 405 göst.
0 oy
2 cevap 373 göst.
8 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Monoprenses (12 puan) sordu

1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...