0 oy
233 göst.
12 Aralık 2023 Doğum kategorisinde (11 puan) sordu
Kızlar merhaba 39. Haftadayim son günlerde kasıklarımda yani asagi tarafta hissediyorum çocuğu ve bazen vajina tarafında sancı oluyo sizce normal mi? 
Gebelik haftası 39

1 cevap

0 oy
12 Aralık 2023 misafir cevapladı
Evet normal çünkü bebek doğum pazisuonu alıyor artık her insan sancı çekecek diye bişi yok bence git doktora kontrol etsin çünkü açıklığın olmuş olabilir 
12 Aralık 2023 (11 puan) yorumladı
Geçen hafta biraz sancım oldu bı kaç kere gittim şimdi cekiniyorum açıkçası artık iki gün sonra randevum var onu bekliyorum ‍♀️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,205 göst.
24 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde ilknur_3426 (93 puan) sordu
0 oy
6 cevap 581 göst.
0 oy
13 cevap 1,981 göst.

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...