0 oy
125 göst.
12 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kızlar 14+2gebeyim 2li tarama testi beta hcg 18,papp a2,41 çıkmış normalmi?Zeynep kamilde yaptırdım doktorum grafiyi görmem lazım dedi bu değerler sıkıntı mı?
Gebelik haftası 14+2

1 cevap

0 oy
12 Aralık 2023 (14,061 puan) cevapladı
Grafik lazım canım bu değerlere göre yorum yapılmaz 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 195 göst.
0 oy
4 cevap 906 göst.
0 oy
2 cevap 298 göst.
10 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Ruvosozn35 (4 puan) sordu
0 oy
2 cevap 285 göst.
10 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Ruvosozn35 (4 puan) sordu

1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...