0 oy
302 göst.
11 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (128 puan) sordu
Kizlar adetime 4gun var erken gebelik testi yaosam cikar mi yoksa beklemelimiyim

2 Cevap

0 oy
11 Aralık 2023 (2,889 puan) cevapladı
Büyük ihtimal çıkar ancak çıkmasa bile regl günü yapmakta testi tekrarlamata fayda var (Geç döllenme olmadıysa çıkar yani)
-Reklam-
0 oy
11 Aralık 2023 (128 puan) cevapladı
Hanimlaaarr iliskimin uzerinden 16gun gecti adetime 4gun var
11 Aralık 2023 (61 puan) yorumladı
Bnde 4 gün öncesi yaptm çok hafif cizgi çıkmıştı kan verdm çok çok yeni dediler Bi dene cikar bnce
11 Aralık 2023 (61 puan) yorumladı
Bnmde ikinci gebeliğim olacak inş kızımda adetime 4 gün önce yapmıştım öyle öğrenmiştim smdi bekliyorm bnde vakit geçmesini ama geçmiyor planlı gebelik isteyince günler geçmiyor inş hamilesinizdir.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 759 göst.
8 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pitecann (938 puan) sordu
0 oy
4 cevap 326 göst.
4 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mlsasrgl (799 puan) sordu
0 oy
18 cevap 1,568 göst.
0 oy
7 cevap 725 göst.

1,512,436 soru

24,669,132 cevap

367,159 kullanıcı

...