Gebe anı defteri kullanan varmi acaba nereden alabilirim ?
Ben kullanıyorum D&R aldim
Biz kendimiz yaptik esimle.cok sevdigimiz bir ajandayi alip basladik doldurmaya.ilk gunden beri ultrason goruntulerini,sonuclari elimde ne varsa yapistrp susluyorum.cok eglenceli ve el emegi var icinde.
normal bir defter kalemler süsler falan aldık kızımda ilk öğrendim hastaneye kağıdı doğum kadına kadar hepsini yapıştırdım her zaman yazdım taki yürüyene kadar şimdi aynı deftere oğlumu yazıyorum oda yürüyene kadar devam edecim bakalım kısmet 3 ncu olursa aynısı olcak
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı