0 oy
137 göst.
6 Aralık 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (206 puan) sordu
Doktor bana kist olduğumu söyledi geçen ay 16 gün sürdü çamur gibi adetin bu sefer duphastan verdi 10 gün kullandım adet oldum ama yine aynı az geliyor lavobaya gittiğim de anca geliyor kist için kullandirdi bana bunu normal mi 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 181 göst.
11 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hllnur (104 puan) sordu
0 oy
4 cevap 291 göst.
10 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatmanur yurteri (148 puan) sordu
0 oy
5 cevap 593 göst.
26 Ağustos 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Katipsmyye (53 puan) sordu
0 oy
2 cevap 418 göst.

1,512,751 soru

24,673,355 cevap

367,397 kullanıcı

...