0 oy
488 göst.
6 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (133 puan) sordu
Kızlar adet tarihime göre14+4 günlük hamileyim ama bebeğim 3 gün ileriden gidiyor arada hafif böyle anı sancı girip çıkıyor gibi oluyo ama gaz sancısı değil eminim bugünde ayaktayken bebeğin olduğu yere elimi koydum sanki böyle içeriden dönüyormuş gibi hissettim sizde gerçekten hissediyor muyum bu haftalarda oluyor mu ya da psikolojik olarak mı öyle hissediyorum 
Gebelik haftası 14+4

5 Cevap

0 oy
6 Aralık 2023 (14,026 puan) cevapladı
14-15 gibi bende böyle kıpırtı gibi bir şeyler oluyordu. Tam hareket desen değil ama gaz da değil biliyorsun değişik bir histi. 18 de net tekme yedim, ondan farklıydı ama o haftalarda hissettiğim şey de bebeğimdi 
6 Aralık 2023 (133 puan) yorumladı
Aynen bende o şekilde hissediyorum tam anlamıyla hissettiğim günlerde gelir inşallah:)
-Reklam-
0 oy
6 Aralık 2023 (196 puan) cevapladı
O haftalarda bende de oluyordu böyle seyirme gibi hatta annemler erkek bebek erken hareket eder demişti gercektende bebeğim erkek 
6 Aralık 2023 (133 puan) yorumladı
Bende cinsiyetini öğrenmedim ama erkek hissediyorum :)
0 oy
6 Aralık 2023 (374 puan) cevapladı
12. Haftada aynı soruyu bende sormuştum canım çoğu kişi mümkün değil demişti ama 15 haftalık oldum hala hissediyorum geriniyor kasılıyor gibi oluyor kasıklarım hatta bugün yukarıya doğru çıkmaya başladığını hissediyorum çünkü kasıklarımdaki ağırlık boşalıyo gibi sanki yani bence kişiden kişiye değişiyor hissedebilirsin ☺️
0 oy
6 Aralık 2023 (58 puan) cevapladı
Bende hissediyorum canım 14.3 ikinci gebeliğim
0 oy
6 Aralık 2023 (1,089 puan) cevapladı
Zayifsan mümkün.  İlk gebeligimde 14ncu haftada hissetmiştim tekme şeklinde değil tabiki balık içinde yüzüyormuş kelebek kanat çırparmıs gibiydi. Ama bebekti eminim :) 17 18 de tekmeleri bariz hissediyordum. 20den sonra her gün hareketlerini hissediyordum

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 551 göst.
0 oy
6 cevap 604 göst.
0 oy
2 cevap 240 göst.

1,512,245 soru

24,666,743 cevap

367,040 kullanıcı

...