0 oy
180 göst.
2 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (515 puan) sordu
Normalde yasmin kullanıyorum ama biraz duzensiz kullandım bu ay 25 i yumruklar günümdü ve aksattigim günlere denk gelmis birliktelik oldu göğüs şişkinliği karın krampları uyku yorgunluk bu kadar erken hamilelik belirtisi olabilir mi yoksa adet mi geliyor ki bu kadar erken belirti yaşayan oldu mu şuan cocuk istemiyorum galiba korkuttu bu durum test yapmaya da çekiniyorum 

1 cevap

0 oy
2 Aralık 2023 (6,204 puan) cevapladı
Erken hamilelik belirtisi diye bir şey yok. Gebeliğin tel belirtisi adet gecikmesi o bile kesin değil.
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...