Kızlar salı günü gittim doktora enfeksiyonum çok var dedim oda ısrar istedi ama dedi 3 gün sonra çıkacak sonuçlar ve yarın gidecem bakmaya ama e nabizdan baktım çıkmışlar bile anlayan var mı insl kötü bişey yoktur ya korkuyorum
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı