0 oy
107 göst.
29 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (350 puan) sordu
3lu teste girmistim ve perinatoloji doktoru muyane etti pazartesi gunu orda subamniyotik hematom 43×10 dedi unlemle isaretlemis düşük riskin mi vardı dedi 15 haftalikken lekelenmem olmuştu dedim büyük ihtimalle ondan kalmadı dedi ilaçlarına devam etti. Progestrn kullaniyorm. Bugün kasilmam da oldu onunla alakalı mı acaba biraz endiselendim
Gebelik haftası 17+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 87 göst.
14 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hmya.1401 (19 puan) sordu
0 oy
4 cevap 319 göst.
0 oy
1 cevap 152 göst.

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...