0 oy
207 göst.
29 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (58 puan) sordu

image

  1. Lökosit tek artı pozitif çıkmış enfeksiyon yazıyor nedir acaba kötü birşey mi
Gebelik haftası 36

1 cevap

0 oy
29 Kasım 2023 (242 puan) cevapladı
Benim de 2 sefer bu şekilde çıkmıştı sonuçlarım sıkıntı vardı idrarda 2 kez monurol kullandım . Doktorunuz uygun bir tedavi planlayacaktır. Ancak çok su içmeniz gerekiyor gün içinde enfeksiyondan kurtulmak için 
29 Kasım 2023 (412 puan) yorumladı
İdrar yollarında az bir enfeksiyon var diğerleri olması gerektiği gibi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 368 göst.
7 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gamzelim55 (43 puan) sordu
0 oy
1 cevap 197 göst.
8 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Heledanur (1 puan) sordu
0 oy
2 cevap 340 göst.
0 oy
4 cevap 384 göst.
13 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Prensess33 (88 puan) sordu

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...