0 oy
221 göst.
27 Kasım 2023 Doğum kategorisinde (111 puan) sordu
Kızlar kanamadan dolayı dün akşam 8.16 da acil sezeryanla 22. Haftalık bebeğimi dogurdum vefat etti maalesef ki ... Sabah ultrasinla bakıldı problem yoktu içeride demin idrar yaparken parça geldi sizce normal mi doktora haber ettiler ama henüz gelmedi korkudan öleceğim 

4 Cevap

0 oy
27 Kasım 2023 (519 puan) cevapladı
Canım sakin ol nasıl bi parça kan mı etmi 
-Reklam-
0 oy
27 Kasım 2023 (349 puan) cevapladı

Yaaa çok üzüldüm allah rahmet eylesin... korkma ya önemli birşey yoktur... :(

0 oy
27 Kasım 2023 (5,966 puan) cevapladı
Normal canim. İlk dogum yaptigim gun vc de sanki ishal buyuk vc yapiyormus gibi patir patir parcali löp lop kanlar cikiyordu idrar yaparken. Popodan degil buyuk vc olmadigina eminim  kanlar icerdeki pis kan cikiyor .basin sagolsun bu arada rabbim yerini dolsurrsun
0 oy
27 Kasım 2023 (595 puan) cevapladı
başın sagolsun cnm RABB'İM yerini doldursun insALLAH çok geçmiş olsun parça hala geliyor mu

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,496 göst.
0 oy
0 cevap 164 göst.
0 oy
1 cevap 155 göst.

1,512,700 soru

24,672,689 cevap

367,353 kullanıcı

...