0 oy
214 göst.
27 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Sağ göğsümde mastit apse var şu an 31 haftalık hamileyim bugün göğüsten intihap geldi doğum olunca emzirebilir miyim? Başına böyle bişey gelen varmı nasıl geçer acaba
Gebelik haftası 31+1

1 cevap

0 oy
27 Kasım 2023 (836 puan) cevapladı
Gebelikte olmadı ama gebelikten önce duktal ekstazi sebebiyle sık sık mastit oluyordu bende mastit varken emziremezsiniZ diye biliyorum sut kanalları tikaninca iltihaba sebep oluyor doğumdan sonra sut üretimi olacak tıkanıklık çok daha kötü Bi hal alabilir  doktora gidin çok beklemeden  antibiyotik verir geçer ilacla
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 526 göst.
0 oy
0 cevap 148 göst.
0 oy
0 cevap 141 göst.

1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...