0 oy
303 göst.
26 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (43 puan) sordu
hanımlar 35+6 haftamdayim ayaklarımda ayak bileklerde şişlikler oldu bu haftaya kadar olmamıştı ödem sanırım bu nasıl geçer yada normalmi onuda tam bilemiyorum fikri olan yazabilirmi 
Gebelik haftası 35+6

4 Cevap

0 oy
26 Kasım 2023 (312 puan) cevapladı
Bol su için ve yürümeye çalışın. Özellikle sabahaları aç karnınıza muhakkak su içmeyi ihmal etmeyin.
-Reklam-
0 oy
26 Kasım 2023 (14,054 puan) cevapladı
Canım geçmiyor. Neler yaptım neler. Hareket et, bol su iç. Ayaklarını yukarı uzatarak otur. Birazcık rahatlama sağlar ama geçmeyebilir. Tansiyonuna dikkat et bu dönemde ödem ve yüksek tansiyon sıkıntı 
0 oy
26 Kasım 2023 (1,045 puan) cevapladı
Davul gibi ayak terlikle gezdim hep bi çare yok doğunca geçiyor çok agri olursa ayaklarini soğuk suya tut iyi rahatlatıyor
0 oy
26 Kasım 2023 (63 puan) cevapladı
Genellikle allah korusun yüksek tansiyon ve gebelik zehirlenmesinde ayak ve el şişer seni korkutmak istemem ama bir doktora danış

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 350 göst.
0 oy
7 cevap 933 göst.
0 oy
2 cevap 241 göst.
0 oy
4 cevap 1,080 göst.

1,512,681 soru

24,672,240 cevap

367,325 kullanıcı

...