0 oy
267 göst.
24 Kasım 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde (273 puan) sordu

Adetimi 4gun geçti idarar evde yaptığımda çıktı gebelik ama artı kan tahlili verdim resimde atıyorum sizce gebelik var mı 

image

3 Cevap

+1 oy
24 Kasım 2023 (1,620 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Kanda gebelik mevcut canım. 2 gün sonra aynı saatte yine kan vereceksin 2 katı arttıysa sağlıklı gebelik olur Allah'ın izniyle 
24 Kasım 2023 (273 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim doktor pazartesi gel dedi tahlile bakmak için olurdum meraktan teşekkür ederim
24 Kasım 2023 (1,620 puan) yorumladı
Rica ederim, sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim:)
-Reklam-
+1 oy
24 Kasım 2023 (2,155 puan) cevapladı
Hayirli olsun hamilesiniz
24 Kasım 2023 (273 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum
0 oy
24 Kasım 2023 (48 puan) cevapladı
Hayırlı olsun sagsaglim kucağına alırsın inşallah bende bu ay öğrendim gebe olduğumu ♥️

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,725 soru

24,672,956 cevap

367,373 kullanıcı

...