Hiç endişelenmeye gerek yok inan sadece doktor sadece 2 parmağı ile muayene ediyo 5 saniyeden uzun sürmez. Umarım çatın müsaittir normal doğum yapıp hemencik kalkıverirsin Rabbım tek ayazda kucağına almayı nasip etsin 1
1,512,298 soru
24,667,348 cevap
367,060 kullanıcı