0 oy
725 göst.
21 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu

Bugun kanama oldu düşmesin diye iğne yapıldı ve böyle bir parça düşürdüm bu durumları yaşayıp bebeğini kaybetmeyen varmı?

image

Gebelik haftası 6+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

4 Cevap

0 oy
21 Kasım 2023 (238 puan) cevapladı
Geçmiş olsun acil hastaneye başvur düşmüş diye tahmin ediyorum 
-Reklam-
0 oy
21 Kasım 2023 (176 puan) cevapladı
Canım galiba düşmüş hastaneye git en iyisi
0 oy
21 Kasım 2023 (144 puan) cevapladı
Canım geçmiş olsun ama dusuk olmuş galiba
0 oy
21 Kasım 2023 (1,244 puan) cevapladı
Geçmiş olsun canım düşük olmuş başka birsey olması imkansız acile gitmelisin 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 732 göst.
0 oy
0 cevap 264 göst.
0 oy
7 cevap 1,040 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...