0 oy
132 göst.
20 Kasım 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (1,157 puan) sordu
Kizlar 3 kimyasal gebeliğim var biriside geçen ay oldu bi gun kanama gordum inofolic kullandim kendimi takip ettim çatlama günü progestana basladim akintilar olduğu gün bu progestan kimyasali önler mi hicbirinde progestan kullanmamistim bi bilgim yoktu 

1 cevap

0 oy
20 Kasım 2023 (562 puan) cevapladı
Oluşmuş bebeğin düşmesini önler kimyasal gebelikte ya bebek yok ya engelli engelliyse bedenimiz bunu biliyor ve geliştirmeyip düşüğe sebep oluyor, onun yerine kaliteli yumurta ve sperm gerekli protein ağırlıklı beslenin, folik asit kullanın bende kimyasal geçirdim folik asit kullandm düşük yapan annelere göre kombine vitaminler kullandım eşimde protein ağırlıklı beslendi o ay hamile kaldım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 427 göst.
3 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sara3607 (101 puan) sordu
0 oy
8 cevap 750 göst.
0 oy
8 cevap 1,054 göst.
31 Mayıs 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Ummur (71 puan) sordu
0 oy
2 cevap 526 göst.

1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...