0 oy
481 göst.
29 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
Kızlar 39 haftalık oldum beyaz akıntı ve ıslaklık vardı  cokta yanma var bu doğum belirtisi olur mu
Gebelik haftası 39

3 Cevap

0 oy
29 Ocak 2019 (1,267 puan) cevapladı

Bende de sürekli ıslaklık oluyor akintim sulu geliyo 38 bitrdik..dogum yakin basınçtan oluyor bence artik...

29 Ocak 2019 (68 puan) yorumladı
Çok basınç yapıyor bebiş zor zamanlarmız
-Reklam-
0 oy
29 Ocak 2019 (650 puan) cevapladı

akintin cok oluyosa suyun azaliyodur canim bi doktoruna gtseydin benmdw ilk gebelgimde senin haftandan dha once akintim cok oluyodu 38.haftamda gttigmdesuyum bitmiati kalp atislari cok yavaslamsti oglumun mecburen acil sezeryan olmak zrunda kaldim doktruna gt danis neolur neolmaz

29 Ocak 2019 (68 puan) yorumladı
Yarın gitcem bakalm bebegim de hala dönmedi gene de suyum biter mi onuda merak ediyorum
29 Ocak 2019 (650 puan) yorumladı
ins hersey yolundadir canim ve yavrunu rabbim saglikla kucagina almayi nasip eder insallah dogumnda cok kolay bi sekilde olur ins allah yar ve yardimcin olsun canim
29 Ocak 2019 (68 puan) yorumladı
Allah razı olsun çok sağol canım :)
0 oy
29 Ocak 2019 (623 puan) cevapladı

Amniyon sıvısı bazı durumlarda sızıntı şeklinde de gelebilir, ayırt edemeyebilirsiniz, doktorunuza görünün

29 Ocak 2019 (68 puan) yorumladı
Tamam canım sagoll

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,056 göst.
0 oy
3 cevap 395 göst.
3 Mart 2022 Doğum kategorisinde Sudestina (444 puan) sordu
0 oy
2 cevap 422 göst.
0 oy
2 cevap 512 göst.

1,512,609 soru

24,671,271 cevap

367,275 kullanıcı

...