0 oy
152 göst.
18 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Bugün açlık kan şekerim ölçüldü 86 diydi 75 mg glukoz aldım ilk bir saat verdiğim kan şekeri iyiydi lakin ikinci saat alınan kan şekerim yüksek çıktı.Konu hakkında bilgisi olan var ise aydınlatabilir mi ne demek oluyor bu durum ne yapmam lazım 
Gebelik haftası 27

1 cevap

0 oy
18 Kasım 2023 (80 puan) cevapladı
Diyet ve yürüyüş yapacaksın. Önce dahiliyeye gideceksin büyük ihtimalle diyetisyene gönderir. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 642 göst.
0 oy
6 cevap 558 göst.
26 Ağustos 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Arzuumm38 (50 puan) sordu
0 oy
3 cevap 419 göst.
0 oy
5 cevap 473 göst.

1,512,675 soru

24,672,174 cevap

367,321 kullanıcı

...