0 oy
249 göst.
18 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (786 puan) sordu

8 haftalık gebelikte sürekli gaz problemi yaşıyorum bu durum normal mi yoksa ben soğuk mu aldım acaba afedersiniz sürekli gaz çıkarıyorum kokusuz böyle bos hava gibi:D ve sürekli afedersiniz geğiriyorum boş boş midem de bulanıyor ama yemek yediğim zaman öyle midemin kabul ettiğini d3 gördüm sanki psikolojik olarak midem bulanıyormuş ve yemek istemiyormusum gibi acaba deprasyona mi girdim hanımlar ne dersiniz benim bu durumuma

Gebelik haftası 8

2 Cevap

0 oy
18 Kasım 2023 (68 puan) cevapladı
Çok normal uzunca bir süre bunu yaşayacaksın 
18 Kasım 2023 (786 puan) yorumladı
Gerçekten mi benim ilk gebeliğim hicbir bilgim yok içinde olduğum durum sinirlerimi bozdu artık böyle boş boş gaz sorunu insanın komiğime gidiyor:D teşekkür ederim cevabınız için <3
18 Kasım 2023 (68 puan) yorumladı
Ben yeme duzenimden beyaz ekmek un pasta börek tarzi cikarttigimdan beri daha rahat ettim. Sizde deneyebilirsiniz
18 Kasım 2023 (786 puan) yorumladı
Teşekkür ederim deneyeceğim
-Reklam-
0 oy
18 Kasım 2023 (528 puan) cevapladı
Benimde 6. Haftamda başladı 22 haftalığım hâlâ bir gaz sorunu var sürekli  bir gaz çıkarıyorum sebepsiz yere :-) 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 406 göst.
+1 oy
6 cevap 503 göst.
0 oy
2 cevap 192 göst.
12 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde unzile_98 (249 puan) sordu
0 oy
8 cevap 1,305 göst.
29 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde IKBAL 7 (52 puan) sordu

1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...