0 oy
102 göst.
13 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Mrb kizlar bu ikinci gebeligim Cam ve sakura hastanesine kontrol gittim dün sezeryan olucam sadece binlere oraya kontrole gittim etrafdan duyduğum kadarıyla üç kere muayene  gerekiyormuş doğrumu acaba bı kere muayene olmak yeterlimi çünkü randevu bulunmuyor
Gebelik haftası 30+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...