0 oy
139 göst.
9 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (17 puan) sordu
38+4 planlı sezeryan planlandı erkenmi kızlar ilk gebelik kilosu iyi dedi ama yinede tereddüt ediyorum 

2 Cevap

0 oy
9 Kasım 2023 (3,342 puan) cevapladı
Ilkimde doktor sonuna kadar beklemisti 39+4de nisanim geldi oldum. 2.planli 37+4de oldu
-Reklam-
0 oy
9 Kasım 2023 (286 puan) cevapladı
Benimki 38+ 3 te olmuştu canım normal 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 81 göst.
22 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sedaa1 (53 puan) sordu
0 oy
7 cevap 644 göst.
0 oy
0 cevap 200 göst.

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...