0 oy
173 göst.
7 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (96 puan) sordu
Kızlar 38 haftalık gebeyim bu akşam belim ağrıyor normalde olmazdı bu tek başına doğum belirtisi değil demi

1 cevap

0 oy
7 Kasım 2023 (21 puan) cevapladı
Yok değil cnm o normal ağırlaşıyor artık benim 30 Dan beri ağrıyor karnında kasıklarımda sık sık geken ağrıya dikkat et suyuna Nisan a dikkat et sen sağlıkla al kucağına bebisini
-Reklam-

1,512,175 soru

24,665,913 cevap

366,975 kullanıcı

...