0 oy
384 göst.
2 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
Kızlar 20 gün önce betam 1.20 çıktı bugün 3000 çıktı ama kese gözükmedi 3 gün var adetime normalmi

2 Cevap

0 oy
2 Kasım 2023 (730 puan) cevapladı
Benimde oyleydi :)) sonradan gosterdi kendini olabilir telaslanmayin 
2 Kasım 2023 (15 puan) yorumladı
İnşallah öyledir ya
-Reklam-
0 oy
2 Kasım 2023 (186 puan) cevapladı
Benim 5000 olmasına rağmen kese görünmedi. Dış gebelik dediler ödümü kopardılar ama biraz bekledim evde. 7 hafta olunca gittim doktora hem keseyi hem kalp atışını duydum. Çok şükür şu an 15 haftalık. Hiç korkma inşallah sen de göreceksin keseyi de bebeği de en kısa zamanda 
3 Kasım 2023 (15 puan) yorumladı
İnsalh canım sende sağlıkla alırsın kucağına

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 748 göst.
0 oy
2 cevap 176 göst.
0 oy
2 cevap 327 göst.

1,512,701 soru

24,672,730 cevap

367,357 kullanıcı

...