0 oy
269 göst.
2 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (353 puan) sordu
Kızlar 25 haftalık hamileyim grip aşısı olmak istiyorum şubat gibi doğum olacak nasipse siz oldunuz mu olduysanız ücreti ne kadar bi sıkıntı oldu mu
Gebelik haftası 24+5

3 Cevap

0 oy
2 Kasım 2023 (274 puan) cevapladı
26 haftalık hamileydim sağlık ocağı ebesi grip olduğum için istersen grip aşısı olunabilir demişti, ebenizle görüşün bnce 
-Reklam-
0 oy
2 Kasım 2023 (449 puan) cevapladı
Ben oldum canım doktoruma sorup olmuştum yanlış hatırlamıyorsam 8 haftalıkken ama sen yine de doktoruna sor tabi 
0 oy
2 Kasım 2023 (2,155 puan) cevapladı
Bende olmustum asi. Su an 450 tl fiyati

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 261 göst.
0 oy
2 cevap 329 göst.
0 oy
7 cevap 575 göst.

1,512,630 soru

24,671,452 cevap

367,282 kullanıcı

...