0 oy
153 göst.
1 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,358 puan) sordu
Hala böyle olan varmı yedinci haftada başlamıştı bulantim

2 Cevap

0 oy
1 Kasım 2023 (123 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
13-cu heftede bitdi mende. Insallah sizde de biter
1 Kasım 2023 (2,358 puan) yorumladı
Biranda mi kesildi bıçak gibi yoksa azalarak mi bitti sizin :(
1 Kasım 2023 (123 puan) yorumladı
Urek bulanmam birden getdi. Halsizligim ama tedricen.
-Reklam-
0 oy
1 Kasım 2023 (207 puan) cevapladı
Sonuna kadar bulantısı olan da var, 7. Aydan sonra midesi bulanan da var, benim gibi hiç midesi bulanmayan da. Gayet normal. Sizi çok etkiliyor ya da aşırı istifra haliniz varsa doktorunuzdan ilaç isteyebilirsiniz.

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 209 göst.
0 oy
3 cevap 344 göst.
0 oy
2 cevap 332 göst.
0 oy
5 cevap 380 göst.

1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...