kızlar 41 haftayı geçti doğmuyo açılmam yok doktor bi kaç gün açılman olmazsa sezeryan olursun dedi açılma olması için ne yapmam lazım akıl verin sezeryan hiç istemiyorum ilk doğumum dur
1,512,754 soru
24,673,380 cevap
367,400 kullanıcı