0 oy
231 göst.
26 Ekim 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (21 puan) sordu
Kızlar 2 aydır çok kaşınıyorum hastaneye gittim normaldir dediler ama yara oldu her yer kaşınmaktan napabilirim
Gebelik haftası 27

2 Cevap

0 oy
26 Ekim 2023 (671 puan) cevapladı
Doktora git geçmiş olsun benim de uyuz hakkında bi bilgim yok 
-Reklam-
0 oy
26 Ekim 2023 (21 puan) cevapladı
Her duştan sonra nemlendirici kullan cnm. Hamilelikte normal dedi bana dr. 

1,512,730 soru

24,673,024 cevap

367,375 kullanıcı

...