0 oy
197 göst.
25 Ekim 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (505 puan) sordu
Sezeryan oldum ve belden uyusturmali oldum o ana kadar hiçbir rahatsızlığın yoktu kollarım bağlı diye panik atak geçirip baya bagirmisim herkes uyanık olduğunu soylemis ben bı uyanık bı uyuyordum acaba sakinleştirici mi verdiler gözüm açıktı ama hicbirsey görmüyordum doğru dürüst ve ikinci gebeliğim bu durumu anlatırsam komple uyuturlar mi
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 115 göst.
0 oy
6 cevap 563 göst.
0 oy
2 cevap 194 göst.

1,512,377 soru

24,668,371 cevap

367,122 kullanıcı

...