Merhaba doğurana kadar bir belirtim olmadı hatta göbüş bile son 1 ayda falan çıktı tüp bebek benim kızım da şimdi kucağımda uyuyor Rabbim tez zamanda isteyen herkese nasip etsin inşallah
1,512,519 soru
24,670,265 cevap
367,213 kullanıcı