0 oy
126 göst.
23 Ekim 2023 Doğum kategorisinde (133 puan) sordu
Kızlar 2.gebeliğim ilkinde sezeryan oldum 2.de öyle olucak özelde olmuştum bunu devlette yapıcam zeynep kamili düşünüyorum hastane olarak seseryan dikişi devlette nasıl lazermi yoksa iple dikişmi
Gebelik haftası 36+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 235 göst.
0 oy
1 cevap 111 göst.
0 oy
0 cevap 111 göst.

1,512,320 soru

24,667,704 cevap

367,079 kullanıcı

...