0 oy
231 göst.
23 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (957 puan) sordu
1 yıl olmadi daha bir doz tetanoz olmustum aslinda hemsire gel dedi de geç mi kaldım gitsem nerdesin der diye cekindim resmen 25+0 olduk :) 

3 Cevap

0 oy
23 Ekim 2023 (375 puan) cevapladı
Aramadımı canım arayıp çağırıyorlar ben 1 ay geç gittğim için bana yapmafılar 1 doz aşıda çok az o yüzden olman lazım ya git yada arayıp öğren canm 
24 Ekim 2023 (957 puan) yorumladı
17.haftada gitmistim biraz daha net hareket etsin oyle gel demislerdi de 1 yil icinde 1 doz zaten yaptırmıştım diye ihmal ettim yanlis yaptim sanirim :/
-Reklam-
0 oy
23 Ekim 2023 (419 puan) cevapladı
Ben tek doz yaptircam 20 haftada yaptırdım hemşire 20 haftada vuruyoruz demişti 
24 Ekim 2023 (957 puan) yorumladı
17.haftada gittim bende en son daha net hareket etsin gel demislerdi de anlamadigim sey 5 sene gecerli diyen olmus baskasina ben de 1 yik icinde yaptırmıştım yine de gideyim bir
0 oy
23 Ekim 2023 (366 puan) cevapladı
Benide aramamışlardi 28 haftalıkken gittiğimde yaptılar 
24 Ekim 2023 (957 puan) yorumladı
O haftaya kadar yaptırdılar yani daha önde bir haftaymış

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 570 göst.
0 oy
15 cevap 991 göst.
0 oy
7 cevap 558 göst.

1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...