0 oy
260 göst.
22 Ekim 2023 Doğum kategorisinde (13 puan) sordu
Merhaba kızlar ben 35 hafta 3 günlük gebeyim iki gun once idrarim vardı banyoya gidene kadar bakdim ki sumu yoksa idrarmi akti bilemedim hemen doktora aradım bi kac saat bekle islaklik olurss gel dedi bekledim olmadi daha sonra ultrasona gitdim bebeyin suyunun yerinde oldugunu söyledi açıklık da yokdu yinede bi korkum var 
Gebelik haftası 35

1 cevap

0 oy
22 Ekim 2023 (1,439 puan) cevapladı
Suyu tutamazsın idrarı tutarsın benim 38+2 de suyum geldi ayağa kalktıkça bişeler aktı tuvalete gittim yarısını tutabildim yarısını tutamamıştım ama her adım atmamda damla damla geliyordu 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 358 göst.
0 oy
5 cevap 358 göst.
0 oy
2 cevap 419 göst.
14 Ekim 2020 Doğum kategorisinde Ikranurrrrrr2020 (99 puan) sordu
0 oy
4 cevap 591 göst.

1,512,448 soru

24,669,278 cevap

367,164 kullanıcı

...