0 oy
251 göst.
20 Ekim 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (143 puan) sordu
Ben normalde decavit kullaniyordum fakat mideme cok dokunuyordu doktorum da bunu yazdi sgk karsilamiyor harici aldim. Henuz kullanmadim kullanan iyi veya kotu yanlarini bilen var mi? 
Gebelik haftası 26+3

1 cevap

0 oy
20 Ekim 2023 (38 puan) cevapladı
Doktorum vinalac vitamini bana cok bulantın olursa diye vermişti fazla kullanmadim sadece cok bulantim oldugunu zaman günde 1 tane demişti 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 351 göst.
0 oy
4 cevap 2,589 göst.
28 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gülçin57 (106 puan) sordu
0 oy
1 cevap 475 göst.

1,512,183 soru

24,666,019 cevap

366,978 kullanıcı

...