Kizlar ilk defa kullandığım için üç günüde değerlendirdim canlarım artık test yapmama gerek varmı eşimin başını yedim arkadadlarim değerlendir dedi diye adam şok hergun böle ol diyor eskiden ben kaçar o kovalardi şimdi o kaçıyor ben kovaliyom sevdim bu testi diyor hepinize tşk ederim rabbim hepinizin gonlune göre versin
Allah iyiliğini versin inşallah
1,512,482 soru
24,669,797 cevap
367,193 kullanıcı