0 oy
165 göst.
14 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (180 puan) sordu
Kızlar merhaba 30 haftalik hamileyim sağ kasıkta sancım oldu ayni zamanda belime vurdu o gecti 5 dakika sonra sol kasığa sancı vurdu ayni zamanda belime agrim var hâla bu haftada sancı olmasi normal mi  doktora gitmeli miyim korkuyorum biraz riskli gebelik birde benimki daha önce suyum gelmisti 20 haftada şimdi de bebegin bobreginde genişleme var ne yapmalıyım bilgisi olan aydinlatabilirmi lütfen
Gebelik haftası 30+1

1 cevap

0 oy
14 Ekim 2023 (23 puan) cevapladı
Sen iyisi doktoruna  görün çünkü riskli gebeliğin varmış 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 338 göst.
0 oy
1 cevap 411 göst.
0 oy
4 cevap 870 göst.

1,512,465 soru

24,669,485 cevap

367,175 kullanıcı

...