0 oy
133 göst.
7 Ekim 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (473 puan) sordu
Kızlar ben 16 haftalık gebeyim 3. Çocuğum olucak korunmak için ne yapmamı önerirsiniz artık kesinlikle gebe kalmak istemiyorum eşime kalsa istiyor ama yaşım da geldi geçiyor 3 çocuk yeter ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 
Gebelik haftası 16+0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
7 Ekim 2023 (123 puan) cevapladı
Sprial+prezervatif  tek korunma değil,  herzaman çift Korunun bende öyle yapcam
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 429 göst.
27 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cansel3421 (781 puan) sordu
0 oy
4 cevap 317 göst.
11 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Seymanur5552 (27 puan) sordu
0 oy
3 cevap 317 göst.
19 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Damla borucu (36 puan) sordu

1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...