0 oy
196 göst.
5 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (135 puan) sordu

Kızlar. Bir ay önce sağlık ocağına tetenoz aşısı için gitmiştim hemşire bebeğin hareketlerini hissettiğin zaman yapalım aşıyı dedi şuan 20+3de yim  bebeğimin hareketlerini son bir haftadır belirgin şekilde hissetmeye başladım geç kalmamışimdir değil mi sizler aşıyı  kaçıncı haftada oldunuz?:angel:

Gebelik haftası 20+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 219 göst.
5 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Biranne.adayi (135 puan) sordu
0 oy
1 cevap 409 göst.
0 oy
14 cevap 670 göst.
6 Eylül 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Strn (71 puan) sordu
0 oy
22 cevap 9,401 göst.

1,512,562 soru

24,670,861 cevap

367,250 kullanıcı

...