0 oy
493 göst.
3 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu
2 hafta önce gittim hastaneye değerim 33tu dün randevum vardı kese oluşmuş bebek yok haftaya bidaha gidecem acaba değer çok düşük oldugu için mi bebeği göremedi başına gelen oldu mu
Gebelik haftası 6+5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
3 Ekim 2023 (1,076 puan) cevapladı
Evet canım ben 8. Haftada gördüm 
3 Ekim 2023 (8 puan) yorumladı
Ya sağolun içim ferahladi biraz tedirgin oldum da
-Reklam-
0 oy
3 Ekim 2023 (147 puan) cevapladı
2 hafta öncesine kadar daha minnacıktr ondan görülmemiştir annesi skma canını inşallah bidaha ki gittiğinde göreceksindir diye umuyorum kalp atışlarını bile 8. Haftaya kadar duyamayanlar oluyor diye biliyorum sen umudunu kaybetme   
3 Ekim 2023 (8 puan) yorumladı
Çok sağolun içim ferahladi biraz tedirgin oldum kızımda da öyle oldu alttan baktı gördü ama bunda bakmadılar oyuzden sormak istedim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 419 göst.
27 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Caygulas (16 puan) sordu
0 oy
0 cevap 313 göst.
0 oy
2 cevap 413 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Antepli 27 (124 puan) sordu
0 oy
7 cevap 618 göst.

1,512,379 soru

24,668,422 cevap

367,123 kullanıcı

...