0 oy
209 göst.
3 Ekim 2023 Doğum kategorisinde (105 puan) sordu
Bu hastanede doğum yapan varmı memnun kaldınız mı sezeryanımı orda olcam tavsiyeniz falan varmı. Odalar tek kişilik mi kalabalık mı
Gebelik haftası 37+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 452 göst.
0 oy
0 cevap 419 göst.
0 oy
5 cevap 547 göst.

1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...