0 oy
155 göst.
2 Ekim 2023 Doğum kategorisinde (871 puan) sordu
17 günlük bebişim var fakat adetim daha bitmedi az az geliyor normalde 10 gün den sonrası özüre giriyor biliyorum ama lohusaliktada öylemi aceba namazıma başlasam bisey olurmu günaha mi girerim aceba 
Gebelik haftası Bitti
Kapatılma nedeni: Sol üst köşedeki menüden bebek bakımı bölümünden sorunuzu sorabilirsiniz

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 382 göst.
2 Temmuz 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde HS (61 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,632 cevap

367,023 kullanıcı

...