0 oy
165 göst.
2 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Kızlar şimdi ben kimyasal gebelik geçirdim ve sonraki adetim 41 gün sonra geldi. Bu ay da 11 gün gecikti normal mi sizce başına böyle gelwn var mı. 7. Gün gecikmesinde test yaptım bi şey çıkmadı bugün 11. gün ne yapacağımı düşüneceğimi şaşrıdım yardım
Gebelik haftası 6

1 cevap

0 oy
2 Ekim 2023 (2,413 puan) cevapladı
Benim aynı gün oldum gecikme olmadi
-Reklam-

1,512,812 soru

24,674,101 cevap

367,434 kullanıcı

...