0 oy
1,023 göst.
1 Ekim 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (105 puan) sordu
Gebelikte enfeksiyon için nioli yağı kullanan var mı ve nasıl kullanıyordu 
Gebelik haftası 21

4 Cevap

0 oy
1 Ekim 2023 (505 puan) cevapladı
Dr sormuştum bununla ilgili biluim yok ve kullanma demişti 
-Reklam-
0 oy
1 Ekim 2023 (17 puan) cevapladı
Ben gebelikte üçüncü aydan itibaren sürekli enfeksiyon ile uğraştım doktorun önerisi bol su içmek ve bı kaç kez ilaç fitil vs kullanmak oldu ama hiçbiri işe yaramadı. Bu nioli yağını internette görüp aldım ve kullandıktan bir iki hafta sonra enfeksiyon ağrılarım da değerlerim de normale döndü. Ben bı sakıncasıni görmedim sadece bir damla . Şimdi 36+4 deyim 
0 oy
1 Ekim 2023 (221 puan) cevapladı
Bende kullaniyorum doktorumda onerdi ozellikle hamileligin son aylatinda her ilacida kullanamiyorsunuz alternatif birsey sahsen kasjnti falan gecti boraz akjntim devam ediyor ama kullanmaya baslayali 1 hafta anca olmstr tavsiye ederim
0 oy
22 Ekim 2023 (5 puan) cevapladı
Bende kullandım ve su tuketememe rağmen enfeksiyonum baya azaldı işe yarıyor kesinlikle.
22 Ekim 2023 (595 puan) yorumladı
kaç haftalık hamilesin cnm ben 35 haftalık hamileyim bende de şişlik oldu bir kaç gündür kullanyom sanki ağrısı eskisi gibi değil

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 185 göst.
0 oy
3 cevap 391 göst.
0 oy
4 cevap 485 göst.

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...