0 oy
242 göst.
30 Eylül 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (13 puan) sordu
Benim beta 25 eylülde 389 du 29 eylülde 1000 olmus daha fazla olması gerekmez miydi?

1 cevap

0 oy
30 Eylül 2023 (2,105 puan) cevapladı
Her insanda farklı artar cnm artmış düşmemiş bence korkma i
30 Eylül 2023 (13 puan) yorumladı
İnşallah öyledir ya çok az geldi 1500 felan bekliyordum acikcasi
30 Eylül 2023 (2,105 puan) yorumladı
Bende çok gebelik geçirdim kiminde çok fazla yükseldi kiminde az dusmedikce beta korkma dedi dokturum tabi cokta ağır ierlemedikce evet biraz az ama çok değil
30 Eylül 2023 (13 puan) yorumladı
Evet az yükselmiş malesef inşallah sağlıklı gebeliktir.  Teşekkür ederim cevap için.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 280 göst.
26 Eylül 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde Esram78 (155 puan) sordu
0 oy
7 cevap 604 göst.
0 oy
3 cevap 288 göst.
21 Şubat 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Fatma AY (166 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...