0 oy
132 göst.
24 Eylül 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (115 puan) sordu
Dün akşam şişlik olduğunu farkettim araştırdığımda dış dudakda yağ bezesi( sebase kist) başına gelen varmı? Bir zararı falan varmı? Cuma günü doktor randevum var bekliyim mi yoksa yarın gidiyim mi hastaneye? 23 haftalık hamileyim 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 119 göst.
0 oy
0 cevap 104 göst.
0 oy
0 cevap 187 göst.
0 oy
1 cevap 312 göst.
6 Mart 2022 Doğum kategorisinde Yagmurdr (126 puan) sordu

1,512,768 soru

24,673,465 cevap

367,408 kullanıcı

...